thaaai

tänk att jag redan varit här i flera dagar.. tiden går så sjukt fort! har iaf inte blivit speciellt brun än trots att solen är så galet stark.. tror det beror på att jag verkligen inte har tålamod till att ligga och pressa när det känns som att man ligger i en ugn på 200 grader.. menmen, skööönt som bara den är det iaf, och vi bor på världens finaste hotell, tre rum och uppkoppling på rummet.. ligger med lilla rosa laptopen i soffan nu, så grymt skönt att slippa all kyla och snö hemma!


en liten del av den 8km långa straden som är alldeles vid hotellet ;D


elin kom hit iförrgår och då får vi in till patong och gick lös! så galet mycket party,billiga drinkar och barer så man trodde aldrig det skulle ta slut. drinkarna kostade runt 30kr så vi kunde verkligen lyxa med maaassor av godrinkar! sedan var vi på två stora klubbar och shakade så mycket så jag tror thaihororna blev sur för att vi snodde deras potensiella ragg.. hahaha vi är så ful, men kul hade vi!


ungefär vid ingången av ena stället vi var och dansade på.. två våningar högt och ungefär 10 ggr så stort som kajjan :)

sedan gick vi till en bar och träffade världens skönaste australienare (och snygga!!) som vi spenderade resten av kvällen utav, hade hur kul som helst=) så jäkla synd att elin har åkt nu bara för jag är fortfarande galet paryt sugen! dock har nick (ena australienarn) smsat mig hela dagen och gårdagen och vill att jag ska komma till phuket ikväll och festa med honom..mkt frestande! får se hur det blir med det...;p annars MÅÅÅÅSTE jag på någotsätt träffa elin igen så att vi kan gå lös!



en liten del av hotellpoolen (som jag varit duktig och simmat 40 längder i två dagar i rad nu) och golfbanan i bakgrunden

har också hunnit med att handla lite, det finns ju som sagt massor av fula fejkkläder här, men även jätte mycket snygga skor, klänningar och annat fint, så jag har handlat två par skor än så länge, + 3 jätte fina klänningar varav jag ev ska ha den ena när jag går ut på trappen :) får uppdatera mer imorn om jag har tid! :)


en liten del av hotellrumnmet, halva köket och halva tvrummet syns, +en liten del av ena sovrummet, grymt skönt med två sovrum och två toaletter :)

och till sanna; tänk dig frukosten vi åt i umeå... den här är minst 10ggr så stor och GOD! man äter nästan igäl sig! det finns ca 7 olika sorters bröd, crossionter, massa olika pålägg, färsk frukt, egengjord jordgubbsyoughurt, fattiga riddare, mini pannkakor, omelett där man själv får välja alla ingredienser och kocken steker den medan man kollar, bacon,korvar,äggröra, olika thai rätter... det är heeeelt galet!! sjukt gott! :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jag

till anj: Hur gåre med träningen??? /din coatch sofie

Postat av: anj

soof, det går bättre än förväntat, har tränat nästan varje dag sen vi kom! ;: ;:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback