torsdag..fredag..?

är helt dagvild och har noll koll p¨å allt, men det är rätt skönt :p idag har vi badat och solat både vid poolen och nere vid stranden, har också hunnit med en joggingrunda längs stranden, hur skönt som helst! :) (du ser sof, jag kan!) har också fått lite mer färg nu efter några timmars pressande, men det är inte lätt då mitt tålamod är likamed noll och jag föredrar att ligga i vattnet och plaska.. menmen, 8 ,eller äre 7 dagar?..kvar så jag kommer nog vara bra brun tills jag kommer hem hoppas jag! vi kommer som sagt till stockholm på lördag eftermiddag och skulle vara i stan vid 23.00, men som det ser ut nu så stannar jag kvar i uppsala (hehehe) tills på måndag eftermiddag.. men det är inte säkert än.. :)

har varit och tagit mått på min balklänning nu.. och den kommer att se ut på ett helt annat sätt än de bilder jag har haft i bloggen.. enda likheten är att denna också är rosa, men annars är den ganska annourlunda.. hoppas den blir fin på bara.. :)

det är ganska mysigt att det blir helt kolsvart här redan vid 6 på kvällen och så blixtrar det hur mycket som helst.. och vi har världens skönaste sängar som man aldrig vill kliva ur :) dock måste jag säga att jag tycker det är betydligt mkt dyrare här än vad jag hade föreställt mig! iof tar dom ju överpriser kring hotellområdet men endå.. första dagen så käkade vi enkel lunch på hotellet, typ en pizza och vatten, för det fick vi betala ca 900 svenska kronor!!  helt sjukt! men det verkar som att vi oavsiktligt har hamnat på något överklasshotell så allting är verkligen svindyrt! :S tur att det inte är jag som betalar :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback